Subject: Volitatud töötleja ühepoolselt sätestatud õigus andmetöötluslepingu muutmiseks
From: "Gert-Omar Tamuri" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 17:16:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun seoses küsimusega, mis puudutab volitatud töötleja (teenusepakkuja) 
õigust ühepoolselt muuta andmetöötluslepingut ning loetakse vastutava 
töötleja (avalikku ülesannet täitev asutus) poolt teenuse kasutamisega 
jätkamine vastutava töötleja nõustumuseks selliste muudatustega. Lisan, et 
volitatud töötleja kohustub vastutavat töötlejat muudatuste sisseviimisest 
ette teatama, kuid andmetöötluslepingu muudatuse fikseerimiseks poolte vahel 
vorminõuet ei kohaldata. See tähendab ka, et kui vastutav töötleja peaks 
volitatud töötleja teavituse jätma tähelepanuta või maha magama, loetakse 
vastutav töötleja tingimustega nõustunuks.

Kas sellisel kujul vastutava ja volitatud töötleja omavahelist kokkulepet 
andmetöötluse kohta ja laiemalt isikuandmete töötlemist saab pidada 
õiguspäraseks?

-- 

Lugupidamisega,

Gert-Omar Tamuri

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.edudata.io/> www.edudata.io

 			  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xFTYcbooXlhnIo7Ks-R9F9UrT85IK58rEfgKvdmQhV_lnyYcQdWBvYEDdVbpE4w2x1kWn9Bag>